.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رودخانه هراز ۴قربانی گرفت
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از اعزام تیم‌های امدادی برای جستجو و نجات ۴ فرد غرق شده در رودخانه هراز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: در پی تماس و اطلاع رسانی دهیار وانا در ساعت ۱۱ صبح دیروز در خصوص سقوط خانم ۲۴ ساله تهرانی در محوطه تونل وانا به رودخانه هراز، تیم‌های امدادی پایگاه‌های کهرود، گزنک و رینه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این خانم که به همراه خانواده اش در کنار رودخانه مشغول عکس گرفتن بود دچار سرخوردگی و نهایتا به رودخانه هراز سقوط کرده است.

نیکزاد گفت: در حین جستجو برای پیدا کردن این خانم، حادثه دیگری از طریق سامانه ۱۱۲ اعلام شد که در این حادثه نوجوان ۱۰ ساله‌ای به همراه خانواده اش در حاشیه پل وانا در حال استراحت بود به داخل رودخانه سقوط کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل افزود: پس از سقوط نوجوان ۱۰ ساله مادر این نوجوان جهت نجات فرزندش به داخل آب می رود که جریان آب مانع خروج و نجاتش می‌شود.

وی گفت: دایی نوجوان هم که شاهد غرق شدن خواهر و خواهر زاده اش بود به داخل آب رفته و جریان آب او را نیز می‌برد.

وی با ابراز تأسف از جان باختن چهار نفر از هموطنان عزیزمان در رودخانه هراز، افزود: با اعلام این حادثه تیم امدادی پایگاه پلور نیز به تیم‌های جستجو اضافه شدند.

نیکزاد اشاره به تلاش‌های تیم‌های امدادی جهت جستجوی این افراد گفت: متاسفانه به علت شدت جریان آب رودخانه و علی رغم تلاش‌های تیم‌های امدادی، نیرو‌های محلی، دهیاری وانا و نیروی انتظامی تاکنون جسد خانم ۳۵ سال و برادرشان از آب پیدا شده و جستجو برای یافتن نوجوان ۱۰ ساله و جسد خانم ۲۴ ساله ادامه دارد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: عملیات جستجو توسط تیم‌های نجات این جمعیت ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.